تاپ خبر - آرشیو

«قیام حسین(ع)»، موضوع مسابقه سراسری کتابخوانی هشت‌بهشت

معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، کتاب «قیام حسین(ع)» اثر سیدجعفر شهیدی را برای مسابقه سراسری کتاب‌خوانی هشت‌بهشت ویژه دانشجویان علاقه‌مند کتاب‌خوانی معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، این کتاب پس از پنجاه سال پژوهشی تازه پیرامون امام حسین علیه السلام نه روایت زندگی امام حسین(ع) بلکه تحلیل و علت‌شناسی عاشوراست. بیان حوادث تاریخ صدر اسلام برای نویسنده چندان موضوعیت ندارد او تلاش می‌کند تا به‌واسطه مرور بر آن‌چه در این پنجاه سال بر جامعه مسلمین گذشت، چرایی این حادثه را بازگو کند.

ادامه مطلب
کتاب «زمین‌شناسی زیرسطحی» در بازار نشر

کتاب «زمین‌شناسی زیرسطحی»، عنوان کتابی است که انتشارات سازمان جهاد دانشگاهی تهران آن‌را چاپ و راهی بازار نشر کرده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، دکتر وحید توکلی، عضو هیأت علمی دانشکده زمین‌شناسی دانشگاه تهران و مهناز حسین‌زاده، مولفان کتاب «زمین‌شناسی زیرسطحی»، در ۱۵۳ صفحه و ۱۱ فصل به‌همراه ضمائم آن به رشته تحریر در آورده‌اند.

ادامه مطلب

تمدید مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی هشت‌بهشت با موضوع «داستان رویان»

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران به‌درخواست ثبت‌نام‌کنندگان و نیز تداخل برگزاری این آزمون با زمان امتحانات دانش‌آموزان و دانشجویان مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی هشت‌بهشت با موضوع «داستان رویان» را تا ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ تمدید کرد.

ادامه مطلب